Colourful breakfast.

God formiddag på bloggen!
Jeg vil lige smide et par billeder ind af min morgenmad her til morgen. Faktisk ser min morgenmad lige for tiden ofte således ud :-) Jeg elsker at starte dagen op med bær og frugt, og man kan ikke andet end at blive glad, når man ser de flotte farver på tallerkenen :-)
På billederne ses en skål Cheasy A38 med lidt All Brans, friske blåbær, rosiner, tranebær, morbær og gojibær. Hertil spiser jeg ofte en halv grapefrugt :-) Ud over, at denne morgenmad smager himmelsk, så indeholder bær en masser sunde stoffer, der blandt andet nedsætter risikoen for en lang række sygdomme som fx hjertekarsygdomme, diabetes og cancer.

P5100394 P5100396
P5100398

5 thoughts on “Colourful breakfast.

  1. Må jeg spørge, hvorfor du ikke spiser skyr om morgenen i stedet, hvor der er færre proteiner i? (Og derfor mætter bedre :) )

      • Hej Line,
        Du er altid velkommen til at spørge ;-)
        Jeg kan bedre lide konsistensen af A38 – ganske enkelt ;-) Men jeg overgiver mig ofte til skyr, hvis jeg spiser det efter en træning, netop pga det høje proteinindhold :-)
        tak fordi du læser med :-)
        Knus Pernille

Skriv et svar

