Vitaminbombe

Igår lavede jeg denne yummi vitaminbombe fyldt med friske bær og sødme :-) Det kommer jo nok ikke som nogen overraskelse af bær er sunde. De er nemlig pakket med bl.a. mineraler og vitaminer, i en sådan grad, at andre frugter slet ikke kan være med. Bær er med til at beskytte os mod en lang række livsstilssygdomme og er også rigtig gode for huden – så kom bare i gang med at spise bær ;-)

Ingredienser:

  • 300 gram blandede frosne bær (jeg brugte Bær-symfoni fra Luxus Grønt)
  • En lille smule A38
  • Smag til med sødemiddel (jeg bruger flydende sukkererstatning fra Isis)

Fremgangsmåde:

  • Mix det hele sammen i en blender. Ved at bruge frosne bær bliver det mere en slags sorbet-is frem for en meget flydende smoothie – og det kan jeg godt lide ;-) Jeg synes det er lækrest at spise sådan en lækker snack her med ske :-)

collage

Skriv et svar

