Train like an angel

Jeg er helt vild med Victoria’s Secret modellerne! De ser bare alle så super sprøde ud på hver deres måde – især holdet fra fashion showet fra 2012 (jeg kan se det show om og om igen) ;-) Det jeg godt kan lide ved dem (frem for så mange andre runway-modeller) er, at de, samtidigt med at være meget slanke, stadig har former og muskler (man er ikke i tvivl om, at de træner!) :-) En af de modeller, som, efter min mening, gør det specielt godt er Candice Swanepoel – hun er simpelhen så smuk!
Candice+Swanepoel+photos+images+pictures+bikini+beauty+blonde (37)
Hvis ikke I selv har opdaget videoerne på youtube, så vil jeg lige vise jer nogle af de træningsøvelser, som modellerne bruger op til et fashion show:



Vi kan vist godt lige tåle at se lidt mere af smukke Candice, her i selskab med Doutzen Kroes, og et lille indblik i bikini-kollektionen 2013.

3 thoughts on “Train like an angel

  1. Hej :-) Har fulgt din blog i et stykke tid og har netop skruet en del op for træning og sund kost som fokus på min egen blog.
    Jeg synes det kunne være super interessant inspirerer mine læsere til hvordan man i en presset hverdag kan få rørt sig, og på hvor mange forskellige måder og tider på døgnet det kan gøres. Jeg vil derfor gøre opmærksom på mit indlæg her: http://ifashioncopenhagen.wordpress.com/2013/04/14/traeningsdagbog-intro/ og hører om du kunne have lyst til at dele din træningsdagbog? :-)
    Du er meget velkommen til at kontakte mig på min mail som også står i indlægget :-)
    God søndag.

Skriv et svar

