Eftermiddagsforkælelse

Da klokken nærmede sig 15.00 i dag, fik jeg lyst til noget lækkert, og fandt en lille rest peanut butter i køkkenet, som jeg fik lyst til at prøve at mikse sammen med nogle af mine andre yndlingsfødevare. Dagens eftermiddagssnack stod derfor på denne lækre lille skål ;-)
Jeg startede med at hælde lidt Cheasy A38 i bunden af en lille skål. Herefter kom jeg hvad der svare til 2 tsk. peanut butter (er det ikke bare som om, at peanut butter er godt til alt?!) i små klatter ovenpå A38’en. Ovenpå peanut butteren kom jeg en lille håndfuld Kelloggs All Bran, og lidt A38 ovenpå igen. Til sidst toppede jeg snacken af med en lille håndfuld mandler og et sødt jordbær :-) SÅ lækkert – jeg kunne spise sådan noget her døgnet rundt!
DSCF6320
DSCF6323
DSCF6325

4 thoughts on “Eftermiddagsforkælelse

      • Det er jeg virkelig også! Peanutbutter er det bedste, og så kan man bare spise det til så mange ting ;-)
        Er vild med din blog, og elsker, at alle din basisvarer i køkkenet er de samme som mine ;-)

Skriv et svar

