Jordbær-drøm

Som mellemmåltid mixede jeg lige et par af mine favoritter sammen, hvilket gav et rigtig lækkert og smukt resultat (hvis jeg selv skal sige det ;-)). Jeg kunne også forestille mig, at dette ville være lækkert som morgenmad. Det smagte sødt og friskt på samme tid, hvilket lige var det jeg, jeg havde lyst til! ;-) Og så matchede denne jordbær-drøm også den alt for flotte, lyserøde solopgang imorges, da jeg var på vej i Fitness World.

200 gram A38 (jeg er sikker på, at skyr eller neutral yoghurt ville være ligeså lækkert)
3 spsk. smeltet hjemmelavet skyr-is
Et par mandler

DSCF6306
DSCF6302
DSCF6303
DSCF6299

Skriv et svar

