Dagens frokost

Der er mange af jer, som efterspørger flere eksempler på, hvad jeg spiser i løbet af en dag, så derfor vil der altså lige løbende komme nogle små indlæg med forskellige eksempler på min kost – også selvom der måske ikke er de store variationer og hokus-pokus over min kost ;-)
Efter en times spinning og lidt styrketræning fra morgenstunden af, stod min frokost på følgende: 2 skiver Wasa Delikatess knækbrød med Levevis pikantost (3 %), avocado og Cheasy hytteost. Hertil fik jeg to tern Marabou premium 70 % (ca. 23 gram) – muuums! Længe leve selvforkælelse ;-)
Før denne frokost fik jeg en portion skyr med mandler på til formiddagsmad.
DSCF6295
DSCF6298
DSCF6297

Skriv et svar

