Lækre lakseruller

Som lovet kommer her opskriften på mine lakseruller med rugtortilla :-) Denne opskrift er der sikkert mange, som kender til, men forskellen er, at jeg har forsøgt at gøre dem så sunde som muligt :-) Fx er den originale lyse tortillapandekage byttet ud med en rugtortilla og friskosten er den magerste pikantost jeg kunne finde.
Ud over nedenstående ingredienser, plejer jeg også at komme rød peberfrugt i, men det havde jeg ikke lige i køleskabet ;-)
Disse lakseruller er supersunde, da tortillaen er fyldt med mættende fuldkorn og fibre, og avocadoen og laksen er fyldt med sunde fedtsyrer :-) Og så smager det bare helt vildt lækkert!
DSCF6266
DSCF6267
DSCF6268
DSCF6269
DSCF6270
DSCF6274
DSCF6275
Ingredienser:

  • 1 Levevis rugtortilla
  • 20 gram Levevis pikantost (3 %)
  • ½ avocado
  • 50 gram røget laks

Fremgangsmåde:

  • Smør rugtortillaen med pikantosten og læg resten af fyldet i midten af tortillaen.
  • Rul tortillaen sammen og skær den ud i små ruller, som kan anrettes fint på en tallerken.

3 thoughts on “Lækre lakseruller

Skriv et svar

