Be strong!

Se lige, hvad jeg var så heldig at få ind af døren med posten i går ;-) Jeg har fået sponsoreret denne lækre træningstop af virksomheden Be Strong. Be Strong tilbyder alt lige fra coaching, online personlig træning og foredrag til deres online shop fyldt med fitness wear, kosttilskud, træningsudstyr og bøger/DVD’er. Virksomhedens slogan “BE STRONG – BE NATURAL” udgår fra en filosofi, der handler om at være stærk i krop og sjæl, ved hjælp af en dedikeret livsstil med hård styrketræning, sund mad og uden brug af doping og steroider. Jeg synes selv, at det er et meget spændende koncept og vil derfor gerne være med til at sprede budskabet. Hvis du også finder dette interessant, kan du læse meget mere på deres hjemmeside.

Tanktoppen, som jeg har på, på nedenstående billeder, er fremstillet i 100 % bomuld. Jeg plejer ikke selv at være så vild med at træne i bomuld, men jeg synes faktisk, at denne top føles dejlig let og behagelig at have på, under både styrketræning og til mine højtelskede spinningtimer, fordi den er så tynd i stoffet ;-) Toppen har “bryderryg”, hvilket gør den luftig og behagelig. Og så matcher den mine løbetights – ikke dårligt ;-)
Den koster normalt 149,00 kr., men er i øjeblikket sat ned til 99,00 kr. Jeg har en størrelse small på, på billedet :-)
Du kan finde tanktoppen i onlineshoppen her.
Tanktoppen kan også fås i hvid, med et design, som fremhæver taljen (se den her).

DSCF6245 (2)
DSCF6255
DSCF6254
DSCF6259 (2)
DSCF6262 (2)
(Sponsoreret indlæg)

2 thoughts on “Be strong!

    • Tusind tak! :-)
      Jeg ønsker ikke at tabe mig mere, da jeg har nået “mit mål”. For mig handler det nu om, at få opbygget muskler, og vedligeholde min vægt som den er nu :-) Jeg spiser stadig, som jeg gjorde under mit vægttab, da jeg føler mig rigtig godt tilpas ved at spise sundt, men jeg har selvfølgelig øget kalorieindtaget, for ikke at tabe mere vægt.
      Tak fordi du læser med :-)
      Knus Pernille

Skriv et svar

