Booty Shaking Waist Workout

Dette indlæg henvender sig nok mest til mine kvindelige læsere, men der skal sikkert også være nogle mænd, som finder booty-shaking-Shakira-ish-moves sjove ;-)
Jeg vil lige vise jer en video fra youtube, som jeg har gjort brug af i et par måneder. Det virker nok lidt fjollet, og man tror ikke, at man får noget ud af disse øvelser – men hvis man spænder rigtigt i sine mavemuskler under alle øvelserne, er dette guf for alle dine muskler omkring livet – det man kalder core.
Jeg synes simpelthen, at disse øvelser er så sjove og danse-agtige, at jeg kunne forestille mig, at der også var andre, som kunne få lidt nytte ud af dem :-) Og så tager hele programmet kun 10 min.
Man taber sig selvfølgelig ikke af kun at lave disse øvelser, men jeg synes de kan være en god supplering til den øvrige træning, for at få trænet og styrket sin core :-) Og selvom disse øvelser virker nemme, så skal jeg lige hilse og sige, at man dagen efter godt kan mærke, når jeg har lavet disse øvelser korrekt (det er vigtigt, at man spænder i mave og bækkenbund under alle 10 min.) ;-)
Tryk på billedet nedenfor, så har jeg linket til youtube :-)

http://www.youtube.com/watch?v=r_J8btnIEKQ

One thought on “Booty Shaking Waist Workout

  1. Hej
    Når du godt kan lide den slags motion så prøv at finde Keaira Lashae f.eks. via youtube eller daily burn. det er super sjovt og man kommer i høj grad til at svede :D

Skriv et svar

