Welcome 2013

Jeg håber I alle er kommet godt ind i det nye år – jeg er i hvert fald, med et brag af en fest :-) Dagen i dag har derfor stået på afslapning i stor stil!
Jeg håber at 2013 kommer til at bringe ligeså mange gode minder, bekendtskaber og oplevelser, som 2012 har gjort. Tak til alle som har været med til at gøre 2012 et godt år.
Mine nytårsforsætter for 2013 kommer til at lyde således:

  • At fortsætte med at leve sundere
  • At få styrketrænet oftere
  • At have fokus på de vigtige ting i livet og undgå at stresse over ting, som jeg alligevel ikke kan ændre.
  • At være mere til stede i nuet, og undgå at bekymre mig for meget om fremtiden.

tumblr_mfyhoiEcUd1r7xfclo1_500

Skriv et svar

