Hjemmelavede rösti

Som lovet kommer her opskriften på de hjemmelavede low-carb rösti :-)
Opskriften på de hjemmelavede rösti er inspireret af en lignende opskrift på bloggen FoodiesnFashion, men jeg har ændret lidt i opskriften;

  • 250 gram revet kartofler
  • 1 æg
  • 100 gram æggehvide
  • 40 gram speltmel
  • 100 gram skinke
  • 1 finthakket/revet rødløg
  • Salt & peber

sfgsfggh
aegagdsg

Ud af denne opskrift kan man få ca. 7-9 rösti (hvis man laver dem samme størrelse som jeg har gjort).
Prøv evt. at putte revet squash eller (som på billederne) lidt purløg, det smager rigtig godt! :-)

Jeg vil forresten gerne takke alle jer, som har skrevet til mig her og på facebook og givet mig ros og gode ideer til nye indlæg. Det er simpelthen så dejligt, at I har lyst til at følge med, og at I kan få noget ud af det jeg skriver. Mange mange tak :-)

Skriv et svar

