Æblegrød med skyr og nødder

Sikke dog en smuk dag. Solen skinner og der ligger sne på husenes tage. Endnu bedre er, at dagen i dag startede ud med en hård omgang spinning – det gør bare dagen så meget bedre, når man lægger ud med at få pulsen op (det er altid svært at få slæbt sig selv af sted, men – kliché kliché – man får det så godt med sig selv efterfølgende) :-)
Min morgenmad inden spinning bestod af A38 med Kelloggs All Bran.
Da jeg kom hjem lavede jeg denne lille skål med 200 g æblegrød (som jeg brugte til mine apple pie muffins), som trængte til at blive spist. Herovenpå kom jeg 40 g skyr og dryssede med et par hakkede hasselnødder og mandler.
Det smagte helt fantastisk (faktisk lidt ligesom æblekage) :-)
Æblegrøden hjælper til at genopbygge dine kulhydratdepoter efter hård træning, mens skyren tilfører protein til kroppens muskler.
æble1
æble2

Skriv et svar

