Seasalt

Så er det blevet tid til en omgang Seasalt-te igen :-) Jeg har prøvet denne te en gang før med gode resultater.
Til jer som ikke kender Seasalt, så er det en dansk virksomhed som bl.a. udvikler og forhandler naturlige hudplejemidler og kosttilskud. Denne te er en grøn te med ginseng, hvidtjørn og sennes, som bl.a. er kendt fra Q-TV.

Teen drikkes som en udrensningskur og har følgende egenskaber:

  • Den grønne te styrker immunforsvaret og stimulerer fordøjelsen
  • Hvidtjørnen virker hjertestyrkende og blodtryksregulerende
  • Sennaen har en udrensende virkning
  • Ginsengen giver øget energi og lindre ledsmerter
  • Modvirker cellulite og ophobning af affaldsstoffer i kroppen
  • Frisker huden op

Teen kan også drikkes efter behov, hvis man døjer med forstoppelse, eller hvis man skal ud og spise meget fed mad.

Læs hele anbefalingen HER

Efter min mening lugter teen ganske forfærdeligt, men den smager faktisk meget mild og grøn-the-agtig ;-). Jeg har dog hørt, at teen virker meget effektivt på nogle personer – og her taler jeg om den fordøjelsesstimulerende del af virkningen ;-)! Dette var dog ikke mit tilfælde, så jeg kaster mig ud i en udrensningskur mere ;-) Men prøv jer frem, hvis I kunne være interesserede i at prøve denne kur – i værste tilfælde må man jo stoppe efter et par dage :-)

Seasalt Grøn-te forhandles i helsekostbutikker og i Matas til ca. 50 kr. pr. pakke. I en pakke er der 7 breve, hvilket svare til en kur på 14 dage (en kop te hver anden dag). Efter en kur skal man holde en pause på mindst 3 uger.

… Og så var jeg da også lige så heldig, at jeg fik fat i et termokrus fra Føtex for kun 25 kr.! Så kan jeg få min te med på farten ;-)

One thought on “Seasalt

Skriv et svar

